|
|
|
|---|---|
|
Skulle vara kul att vata vilka bmw:s som rullar i norrland? Och om några bor/brukar vara i piteå.. // Giv en olle! å gär`n rivar! | |
|
Jag brukar vara i piteå kör en silver e30 eller vit m535 |
|
| Bor i Luleå...har vart nån gång till pite..blir väl att fara dit nu till helgen på bilträffen..kör en Svart E34:a. | |
Tigerr |
Det är väl bara 330ix och X5..? Sånna var det iaf när jag var uppe i sälen! :) Men det kanske inte ligger där ni menar..? *kass på geografi* Tigerr |
|
Var till pite i torsdags. Är från ume Mörkblå 525i Touring BMWCS Nr: 4798 |
|
|
Fikaträff på Cafe Bygård i Luleå sista lörsagen varje månad kl 12! Vi brukar fika snacka skit och sparka däck typ... rätta intresset räknas. Jag brukar vara där (bor i Kalix) men kommer inte den 31:a... skall på 40:års kalas å bli fuller... Har fö ingen BMW i drift just nu... drivaxeldamaskerna fram e paj och jag får väl stryk om jag kommer med Opel'n ;-) ------------------------------ Magnus M, BMWcs NORD 4047 ------------------------------ 325iX -87 Opel Sintra 2,2 DTI -98 w1.923.telia.com/~u92305739/ |
|
|
Och jag har ju min sekreterare i klubben i Piteå , så den röda brukar röra på sig ganska friskt , över vårt land Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
M3-Mackan |
Flyttar till Luleå nästa vecka Brukar vara en del i Piteå på sommaren. Dock inte så mkt i år pga rasad motor på M3an :( -Mackan- |
|
Kör en Blå Lila Pearl 325 Limo med ganska feta 19". Kommer från Älvsbyn. /// Sunken |
|
|
Kul att så pass många bilar rullar här omkring...finns det nåra fler? Hoppas många kommer på träffen på lörda då.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jodå, brukar väl rulla i Piteå ibland __________________ -ridern- 525i 1990 24V Yamaha MountainMax 700 Länk |
|
|
Rullar i Gällivare... Mvh Marcus icq:67673961 |
|
|
Bor i Kalix brukar rulla förbi Piteå också. //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC Knutstorp 1.16:52 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.