|
|
|
|---|---|
|
Jag har senaste kart-CD:n till min navi (MK-I). Vad jag däremot inte har är ngn uppgradering av OS:et. Själva vägvisningen brukar fungara hyfsat tills dess att den får spel och börjar hamna ca 5-600 meter efter. Detta är klart irriterande så jag undrar, har detta med OS:et att göra? Att den hamnar på efterkälken så att säga? /R | |
|
Du kör för fort Alltid först, inga stenskott! |
|
|
Kan mycket väl bero på avsaknad av uppgradering. Jag brukar ha som vana att alltid uppgradera OS:et i samband med ny skiva om det finns nya versioner. Har vid ett tillälle råkat ut för liknande grej då jag inte uppgraderade. Navin visade helt korrekt de första 500-1000 metrarna av körningen, sedan spårade allt ut. |
|
|
Hmmm, det beror antagligen på uppdateringen alltså... Kan man åka till BMW och uppgradera utan att man uppdaterar sin kart-CD? Jag menar, kan man bara åka dit för en uppgradering och pröjsa låt säga 3-400 pix? |
|
|
Japp du kan åka dit för uppgradering. Tar ca 10 minuter för dom att fixa,,och har du köpt CD:n där är min personliga uppfattning att de bör bjuda dig på det arbetet. Annars är väl en 200-350 kr en vanlig/acceptabel betalning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.