|
|
|
|---|---|
Zoltan Szabo |
Vad är det "rätta" kompresionförhållandet på en 325-90 Vill ladda utan att sänka kompen men vet inte vad kompen är på 325 med kat. Har hört att det är så lågt som 8.5:1. Stämmer det? Mycket vill ha mer! |
|
En helt anna fråga! //Alpina// |
|
|
Försöker igen. Du sålde ett par 16" Schnitzer fälgar till e30 för ett tag sedan. Jag undrar ifall du vet var jag kan få tag på en sådan, har nämligen en liggande försöker fixa tre st till för rimlig peng. //Alpina// |
|
Zoltan Szabo |
DE är väldigt sällsynta. Jag sålde fälgarna nåt otroligt billigt till en kille i skåne. Han var med på nån sida med fälgarna... om du försöker hitta en 318is vit 4 dörrars kanske han kan tänka sig att sälja de. PS jag har inte sett en enda till E-30 med den färguppsättningen i Sverige. Det borde vara ganska så lätt att hitta han med då! :) Mycket vill ha mer! |
| Läs i instruktionsboken, där står det vad du har för komp i motorn. Har för mig att det står 8.5:1 på 325 med kat. /Johan | |
| Jag har för mig att det är 8,8:1. Men det är ju inte säkert att det är helt "rätt". | |
|
Den har garanterat 8,8:1 ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.