|
|
|
|---|---|
| Jag har köpt ett par M3 speglar (elektriska) från www.hova.com och jag undrar om det finns någon som vet hur man kopplar in dom. Det är fyra st kablar på orginal och tre på M3. | |
|
Du har väl köpt ett par speglar som inte har alla funktioner som dina orginalspeglar hade! Det tror jag. 1=Plus 2=minus 3=Värmeslingan/eluppvärmda 4=eljusteringen |
|
|
Får man fråga hur kvaliteten och utseendet/designen var gentemot original M3-speglar? På bild ser de nästan identiska ut och de är de kopior som är mest lika originalen som jag har hittat. Mvh Carsten |
|
| Jag hade inte eluppvärmda speglar tidigare, men har ändå 4st kablar så jag har ingen aning hur jag ska koppla. Provade lite men jag fick den bara att gå åt ett håll. Kvaliten och designen var ok men nog är ju orginal alltid orginal. | |
|
Jag satt och kollade på lite bilder från Emmaboda som var nu i helgen och på MINST 4 bilar av annat fabrikat än BMW så sitter det äkta M3-speglar på egengjort fäste. Att dessa har köpt sina speglar ärligt för att sedan lägga fästena åt sidan och göra egna har jag väldigt svårt att tro!!! Mvh Carsten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.