|
|
|
|---|---|
| Nästa lördag den 24:e är de crusing å träff i eskilstuna...kanske redan nån som skrivit de men....men vill att så många "bmw-raggare" som möjligt ska komma...ni kommer väl?? | |
| tja var i e-tuna e det | |
| De är i hela stan,crusing runt hela stan typ + massor me folk... | |
Peter |
kommer troligtvis cruisa runt lite med min radiga m3:a :) vore kul med fler m3 e30's ! |
|
kolla på: gasa.mer.nu för mer info.... tror att det är 19:30 utanför COOP forum, bredvid MAX..... |
|
|
Va de inte kl 20? eller de kanske va 19.30... Ja la ut detta inlägg bara för att fler skulle veta om den 24:e...alla här inne vet ju inte va gasa.mer.nu är |
|
| Ni ynglingar verkar fått stil på "byn", annat var det för 12-14 år sen : McD parkering och Nygatan förbi "Svinet" ( det då nybyggda Vildsvinet med sin restaurang med tvivelaktigt rykte men lös leg. koll för 17 åringar....) | |
| Jo...hehe! ser faktiskt ut som de kommer en del bilar till e-tuna den 24:e....kul! | |
|
Lazereye: Det sägs att det va ca 300 bilar där förra året... najs va... Det är bra det du gör.. allså att du skriver in såna evenemang på dessa sidor... Mer som vet.. = mer bilar= bättre..... |
|
Esa |
Jag tar nog ut gumman på en sväng och kollar läget om jag fått klar bilen. Man vet inte var gränsen går om man inte passerar den! |
|
Om de va 300 bilar förra året kommer de ju vara "minst" 300 stycken nästa lördag...ska bli kul asså!! X-B:Ska du dit 24:e då?? |
|
|
Lazereye: Självklart skall jag dit (om det inte kommer upp något hinder).... men tyvärr har jag ingen BMW just nu... Så jag ska dit med min 200SX.......... kommer bli bra!!! |
|
| Okej...bra att du kommer,men de hade varit bättre om du kommit i en bmw...hehe! närå,200sx är oxå schysta bilar... | |
|
Lazereye: Jag lovar att dyka upp i en 525 M-technic -02, på Eskilstuna Crusin'år 2004 eller 2003.... måste börja jobba.. pluggar.... hehe :)) :) :) |
|
|
X-B: Okej..hehe! förstår dig,jobbar själv bara på halvtid me tanke på pluggandet...M3:an blir nog inte kvar så länge till i min ägo...*suck* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.