|
|
|
|---|---|
|
Mycket ska man vara med om.För någon vecka sedan märkte jag ett högre ljud underifrån. åkte till macken och hissade upp bilen och höll på att tappa hakan i i golvet. Alla skyddsplåtar som täcker avgassystem och kardan, utom den som sitter längst fram och täcker motorn var borta! Bilen hade någon månad innan varit inne och fått upphängning vid katalysatorer utbytta och meken var fortfarande på semester när jag upptäckte det här. Något konstigt hade jag dock inte märkt innan. Idag pratade jag med mekanikern och han hade inte glömt plåtarna. Att tappa dem i farten utan att märka något går bara inte. Det som återstår då är att någon jävel snott grejerna, kanske i samband med försök att sno avgassystemet. Herrejävlar vad trött man blir. Nya plåtar kostar 3000 spänn ungefär. Det är det mest udda jag varit med om i stöldväg ;-) | |
|
Det finns idioter till allt. Det är tydligt. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
| Sanslös historia. Det verkar ju lite skumt att någon kryper in under bilen för att sno lite plåtar! | |
|
Hur fick dom plats att meka ner dem? Det är min fråga! Ta ett snack med verkstads chefen i stället! Danne H U M A N R A G E Länk |
|
|
på min pegge snodde dom bromsklossarna!! så dårar finns det gott om H/Pasi Länk Turbo är diesel förunnat!!!!!! |
|
|
Min far blev av med bagageluckan på sin 945 Livet fortsätter förbi 200 |
|
|
en jobbarkompis blev av med ratten o serviceboken på sin kadett -87a! /danne GLAD! |
|
| Kille på jobbet vart av med sin framruta på sin Peugot GTI, på en bevakad parkering mitt på ljusa dan?! | |
| Det fräckaste jag blivit utsatt för var när de snodde bateriett i en av mina första bilar, larm och garage men det hejda inte tjuven???? :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.