AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
500

Tack till signatur oh2000

ni
18
nille
330eT Xdrive-2025
Jag bugar och tackar för ditt tips angående mitt problem med min 325:a (startproblem).
Nu funkar den perfekt.

Kul att ditt startproblem löstes!
Var det bränslepumpen som behövde bytas?
ni
18
nille
330eT Xdrive-2025
javisst var det bränslepumpen,lite skeptisk var jag ,men som sagt,nu startar den svinbra.Tack än en gång(Jag slapp ju lämna in den på verkstad = dyra slantar).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.