|
|
|
|---|---|
|
Har nog stavat fel men problemet kvar står .. Har fått ett litet problem med höger bak lyse,Blinkers och broms ljus fungerar men inte lyset och dimljuset ..har kollat alla säkringar samt kontackten i lycktan .. Nån som har nått tips.:) Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn | |
|
Har du rätt styrka på glödlampan? För svag styrka på lampan så tror den att där inte sitter en fungerande lampa.... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
| Reläet. Det gula senapsfärgade. Under huven på förarsidan. | |
|
Skall kolla vad det sitter för lampa där . skall även kolla reläet kan nog vara det som är felet hoppas jag ... Alltid roligt att lösa små problem med elektroniken. Kollade under sätet bak hu där fanns en låda med lite kablar och annat roligt hittade under locket fyra säkringar kan vara bra att veta att det sitter några där ochså..:) Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
Hittade felet det var som du sa Anders ,Lampan var hel men tydligen så bränd att den inte stämde på watten .Efter det att jag fixat rengöring på reläet och kollat alla lampor så kom jag fram till att den var trasig eller nästan. Helt sjukt men nu funkar det .... Man tackar för tipsen.. Det finns bilar och det finns BMW. Mvh Björn |
|
|
Hur vet ni att reläet har med checkkontrollen att göra. Menar ni den lilla svarta låda framför stötdämparbenet på vänster sida? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.