|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Matte: Siten finns tillgänglig på engelska. Liten flagga typ nere till höger. Lite lättare att förstå fikonspråket då :) M3 Turbo blåset såg intressant ut... ... finska bilprovningen är nog snällare än deras svenska kollegor. |
|
|
walter: Håller du på o bygga en 800hk m5'a? Eller uppfattade jag det fel? Och höll du även till i Jämtland? Eller uppfattade jag det fel också... |
|
|
Man kan ju alltid hoppas att det är någon som kommer i närheten av supra. Men den där 2002'an körde väl med riktiga dragslicks? Inte DOT märkta alltså... Eller? |
|
| Walter<< Får du M5:an att gå bättre än din Audi så piskar du nog det mesta iaf..om du hittar nåt fäste förstås :) Du ska väl till Tullinge nästa sommar och provåka den lite va? | |
|
Jag skulle villja prova min E46'a på banan nångång... Alltså, en bana med kurvor :). Det vore ganska kul att se hur hårt man kan pressa den utan att man åker av :). Självklart ska jag montera vingen och alla grejjerna förs, vingen borde ge lite downforce, osså lite schysstare däck med lägre profil. Då borde väl bli ganska kul :). Vet någon vart den närmsta banan är om man bor mitt i Härjedalen? Är det den där i Ö-vik eller hur är det? |
|
| Mittsverige banan mellan sundsvall och härnösand borde väl vara närmast kanske. | |
|
Just det så hette den. Och det var Härnösand den låg vid, inte Ö-vik... tack ska du ha. Föresten, du har ingen aning om vad det kostar att köra några varv där? |
|
| Ingen aning faktiskt...nån annan som vet kanske? | |
|
Man kan ju alltid ringa och kolla också. Jag tror farsan skulle vara sugen på att åka dit med 733'an också. men den måste det fixas lite med först. Så man kanske skulle göra en heldags picknic på en racebana :) Men flickvännen kanske inte är så sugen på att räjsa :). Jag vet inte... får man ha passagerare med (en alltså bara) när man kör på bana, eller är det bara föraren som får vara i bilen? |
|
|
Supramannen, Menar du att de är snällare i Finland på Bilprovningen? När jag var in med min gamla 318 med 2,2-litersmaskin på Bilprovningen i Vxxxxxo så sa de "det är ju en BMW. Den kan det inte vara nåt fel på.". Det är en trevlig station som inte bråkar i onödan. |
|
|
Ja, Walter håller på och bygger en M5 turbo här uppe i Östersund. Den blir klar till nästa sommar iaf. Det blir nog en väldigt rolig bil, men förvänta er inga stordåd i början. Allt ska ju sorteras ut oxå!! |
|
|
Mäkinen Japp som du sa,dom i finland verkar ha förståt hur bilar ska besitigas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.