|
|
|
|---|---|
| Nytt rekord satt på Tullinge i helgen. 10.081@233,56 km/h med 1,6 bars tryck utan gas. Verkar bli mos i maskinen iaf. | |
|
Grattis Verkar gå bra efter allt strul |
|
|
Tja Bäckis.. Härligt att du fick ihop bilen tills helgen. Snart kommer din 9a.. Hörs Bengan BMW,vad annars? |
|
| håller själv på att över ladda en m20 men har haft stora problem me topparna spräckt 3toppar på2 veckor finns det någon annan topp som håller bättre.... tack på förhand... håller på att bli galen. | |
MIRRE75 |
Grattis Bäckis!! Limmet: Kolla så att det är inte spikningarna som spräcker toparna! |
|
Snyggt jobbat Bäckis! Nu väntar jag bara att få min maskin mappad oxså!! Min kärra... Länk |
|
imenhoteb |
Grattis !!!! fortare å fortare!!om du skulle ha kört med gas så skulle väl 9 an kommit? TN |
| 1,6 bar lär väl inte vara det slutliga laddtrycket i en sån maskin som du har? Kommer väl snarare att leta sig uppåt 2 bar eller? Och gas... | |
|
Grattis...... Kul att grejorna lirar!!!! //Jesper |
|
|
Bara å GRATULERA :) //Ticco www.ticco.com |
|
| Vart laddtrycket slutligen hamnar vid bänkningen avgörs av hur snart 705 hk nås. Troligtvis behöver jag inte gå över två bar för att knäcka Jörgen och Tero(Jakan racing) med deras 704 hk starka M3 S14 motor. Lite gas kommer nog att göra susen, men först ska det bromsas/mappas och kopplas in launchcontrol. | |
| Mirre73 : saken e att den spikar inte... den spricker uppe vid lager bockarna och blandar sedan olja o vatten......... fan också | |
|
Vad har du för turbo nu då???? Jörgen och Tero`s aggregat var väl som jag fattade det som för tillfället sätter gränsen för deras effekt uttag. Är det en T66 de har?? Iaf fick de innan bänkningen uppgiften att turbon inte skulle klara mer än 700.......... Hur som helst så har du helt klart en grym effektpotential. //Jesper |
|
|
Jesper Ja på derras bil verkar den inte räkt till mer än 700hk,men sen är inte kenet den som pressar grejerna heller Vet åskiliga som bromsat över 800hk med T66or |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.