|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Är också sugen att åka ner på cruisingen i e-tuna, får se vad som händer om man har tid den helgen och om bilen är i sin ordning, har lite småfix att greja. Mvh Jens |
|
|
JN: Vore kanon kul om du kunde komma, så jag få se din nya pärla. Har du problem med bilen lr?? //Micke No turbo shit....Just real POWER!! |
|
|
Mik3: Nej, jag har inga problem direkt, bara lite småfix samt att jag ska beställa nya däck som jag skulle vilja få på innan (har typ slicks nu). Man vill ju att bilen ska vara i ordning när den "visas upp". Förresten ska du sälja din motor o låda, såg den på börsen, är det en 3.2:a med 6 petad låda på gång lr? Blir nästan sugen att köpa motorn av dig o ha som reserv, jag tyckte den motorn verkade vara i mkt gott skick. Mvh Jens |
|
|
JN: Ok, men det hinner du fixa innan den 24:e hoppas jag. Nope, men har köpt en motor från -95ans cab som inte gått mycket. Tänkte passa på och byta. Får jag inte min -93 motor såld så blir det nog ett turbobygge i vinter. Motorn är i mycket bra skick som du säkert vet. Fick bort den ojämna tomgången med. Det var 2 filter i vanosen som hade satt igen. Så nu går den fint. Mvh Micke |
|
|
Ursäkta...filter i Vanosen?? När ska dom bytas? :-/ |
|
|
Mosse: De ska inte normalt behövas bytas men utifall du kört länge med samma oljor så kan de sätta igen vilket leder till ojämn tomgång och konstiga HC värden. |
|
|
Mik3: Ok tack för info! |
|
|
jaha.. "om inte mohammed kan komma till berget så får berget komma till mohammed" ni får fixa en träff lite mer söderut.. haha Den som har flest saker när han dör vinner... |
|
|
Tänkte väcka tråden.... Det var visst nån kille som kallar sig "Emm" som också ville ha en träff. Vore ju kul om det blev 20-30 M3:or som möttes upp i vår! /K |
|
|
Bara att bestämma när, är på G! No turbo shit, just real power! Länk |
|
|
Får jag veta en datum i god tid så är jag med. Mvh Abbe Länk |
|
|
Samma här .. datum osv i god tid (jobber en del helger) så kan man nog dyka upp. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.