|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som har kollat på Blocket Alpinan hos Askims bil för 49900:-? Råd och tips är välkomna. Tack på förhand | |
| Länk | |
|
För 15000 extra får du denna... :) Länk |
|
|
Hej! Jag vet ingenting om den på Askims bil, men den saknar Alpina frontspoiler, dimljus och har de nya njurarna som kom på årsmodell 97 av E36-karossen. Man kan ju fråga sig varför, det kan ju bero på en tidigare krock, behöver ju inte vara något allvarligare än en lättare smäll eller så kan det ju handla om att originalspoilern blivit stulen. /Niklas |
|
|
Tack Falukorv! Tobbe76: jag behöver egentligen en kombi, men tycker att sedanen är mycket snyggare.. |
|
| Vad kan då vara bättre...till och med dragkrok... :) | |
|
Jag har en Volvo V70, riktig familjebil :) med dragkrok, men saknar BMW så otroligt mycket, fick panik att någon ska köpa den sälsynta Alpinan som tillverkades i endast 136 ex. som 4 dörrars sedan... Är mycket förvirrad just nu. Vill du byta mot min Volvo? :) |
|
|
Tyvärr inget behov av Volvo... har E90 320d som familjebil... Använder Alpinan för lite för att ha den kvar, bättre nån annan får ha roligt med den. Tiden räcker inte till allt... :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.