|
|
|
|---|---|
|
Min X3 är telefonförberedd och har kablar och antenn framdraget i mittarmstödet samt rattknappar, finns det något sätt att få detta att fungera med en modern telefon? Vad behöver jag komplettera med? Finns det passande hållare och dockor till moderna telefoner eller är det Eriksson hotline som gäller? bilen är en 2004. | |
|
Bättre och billigare att köpa eftermarknadsgrejer Ha deT |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
För att kunna svara på din fråga är det bra att veta vilken utrustning du har i bilen. Enklas är att gå in på bmwvin.com och ta fram utrustningslista på bilen. Lägg upp utrustningslistan så skall vi se vad som behövs. Troligtvis kan du koppla upp dig med Blåtand. |
|
WA67388 gav koden S640A m.fl Sedan spelar det ingen roll om det blir med BMW original eller eftermarknadsdelar, bara det fungerar. |
|
Le 356 M3 cab -09 LeMans Blå
530 XD touring -18 Sophisto Grå Porsche 911 Carrera S Cab -20 Polestar 2 -23 Volkswagen Caddy -17 Volkswagen eGolf -19 |
Då får det bli eftermarknadsdelar Denna skulle kunna fungera: Länk |
|
Jaha, jag som trodde att det kunde räcka med att leta upp en ULF och klämma dit... Kanske är enklare att köpa en Parrot blåtand istället, eller en som man klämmer på solskyddet i väntan på en ny bil. Tack ändå för hjälpen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.