|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag skulle väl igentligen behöva hjälp med att sätta nivån på ett bra bud på en 530ia aom jag har fått nys om. Jag hade tänk försöka göra ett klipp då jag har mycket erfarenhet a e39 samt att jag har mycket kontakter och tillgång til billiga delar. Bilen kräver endel kärlek just nu.. Ska berätta så mycket jag vet om bilen. Tyskimport 24500mil Nya framlyktor Pdc fram och bak Tyg och ej el stolar Cd vöxlare Dragkrok Och nu till dom negativa punkterna. Trasig nivåreglerings kompressor Torkar arm bak av samt fast kärvad Bromsok båda fram fast kärvade (rep satser medföljer vid köp) Samtliga leder i framvagnen behöver bytas Givare fram xenon självjustering trasig Cd växlar fungerar till och från Dåliga sommardäck (17") Rostbubbor i nedkant på framdörrar samt under rutan på bagageluckan Bilen har stått still med trasig kompressor i ca 13 månader. Det ska även tilläggas att det är en nära bekant som äger bilen, så man vill inte bli ovän pga ett skambud. Så vad tycker ni skulle vara ett rimligt bud att lägga på bilen? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
max 15tkr ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack för svaret Hasso! Det var där någonstans jag tänkte mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.