|
|
|
|---|---|
|
Lite jobbigt när bilen förlorar en sittplats... Dörren reagerar inte på centrallåset. dvs den är låst utifrån Provar man med handtaget inifrån så åker knappen upp och ner men dörren låses inte upp. fönsterhissarna funkar så dörren har ström. Nån som har nåt tips hur man kan ta sig in i dörren? Och vad detta kan vara för problem? Jag har även ett dött centrallås i förar dörren, men tror det beror på nåt problem med kontakten från dörren så om nån har ett kopplings schema till den kontakten? Tackar på förhand | |
|
Hej, hur är känslan i handtaget (ute)? Hade samma frl på min. Då var det viren (nr 18 i länk) som gått av. Om du kör ned rutan så går det att se denna. Fick upp dörren genom att "fiska tag" i mekanismen genom springan vid rutan. Länk Mvh Håkan |
|
|
frl = fel :-) |
|
|
Läs de två sista inläggen i Länk Där står det hur jag bar mig åt. /Håkan |
|
|
Tackar för tipset Håkan.. Men tyvärr är det inte rätt fel... Vajern är hel.. Dörren är låst och det går ju inte ens låsa upp den genom att använda handtaget på insidan som man normalt kan... Detta hände samtidigt som att dörren slutade lyda centrallåset. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.