AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
294

Medlemskap på Bmw Power ?

Är det några fler än jag som skulle vara intresserade om det gick att bli medlem i Bmw power.
Nu vet jag ju inte om detta skulle kunna gå att genomföra men en sån suverän sida som denna är värd att ha egna medlemmar samtidigt som man hjälper Bmw Power att utvecklas.
Förslag till "klubben" vore tex att anordna träffar liknande andra märkesklubbar gör. ev medlemstidning, rabatterade priser på olika företag osv.
Det kanske är andra som redan har frågat och fått svar men jag har ej sett något inlägg om detta så skriv så tangenterna glödgas så får vi se.

Mickegywer
Visa användare
498
Uhlmann
328iA Touring -96
behindertengerecht
BMW klubben finns och anordnar allt det du söker. BMW Power går bredvid och erbjuder det lilla extra så anledningen till att införa ett medlemskap här anser jag inte är nödvändigt.

who dares wins...
Håller med Mickegywer om att detta är en suverän sida, i övrigt håller jag med Uhlmann.

www.malte-racing.com
Jo
233
Jomu
528iA Touring -00
Medlemsskap är väl inte en nödvändighet, vill man hjälpa till ekonomiskt är det väl bara att sätta in en slant på deras BG / PG ? Att sidan är lika beroendeframkallande som både narkotika och BMW körning kan jag bara hålla med om. Tittar in flera gånger om dagen.

Joachim
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.