|
|
|
|---|---|
| Något pucko har snott min 2 kcm stora plastkåpa mitt i framspoilern. Denna är till för att skyla draganordningens infästning för bogsering. Någon som vet om denna är extremdyr? Annars begriper jag inte anledningen till detta! | |
| Man upphör aldrig att förvånas över dårar. Hade en Cheva för ett par år sedan. Handlade 4 små, silverfärgade däckventilsskruvar med Chevamärken på på Tradera för 50 spänn. Dom blev jag av med snabbare än Lucky Look skjuter. | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Nr 9 lägg på ca 30% så har du det svenska priset, en olackat är ju inte dyr. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Om jag minns rätt gav jag 218:- hos Bmw men sen ville de ha 1000:- för lackeringen Lämnade det på annat ställe betala 350:- där så riktigt sura pengar Har M-paket på min Ha deT |
|
| Här finns en i Titansilver men du har väl en annan färg såklart..: Länk | |
|
Hej Är det samma lucka som till 3 serien har jag kanske en liggande till skänks,skall kolla idag bland bra att ha. |
|
| Den kan omöjligt ha ramlat bort? | |
|
Ja det var ett riktigt rövarpris för en plastbit. Lacka själv annars, originalfärg på burk kostar inte mkt. Glöm int klarlacka. |
|
|
Hej Jo jag hade en liten lucka liggande till en 5 serie 40x48 mm spacergrå vill du ha den är det bara att skicka adressen. |
|
|
Tack NGA det var vänligt av dig men har varit och köpt en idag! 187kr olackad men lackeringen har jag kontakter som ordnar åt mig. Passade samtidigt på att köpa ett lackstift för 197 kr pust typ 5 cl färg. Men säljaren var glad så när jag nämnde att jag sett tecken på det klassiska rost angreppet nedtill under bakrutan så gjorde han sig inte ens besvär att gå ut och titta utan sa istället bra ring och boka en tid så skriver jag in det i datorn. Nu är bara frågan om man vågar sätta på den nya dyrgripen eller om man skall ha den i handskfacket :) |
|
|
Ja skulle det nu va så illa att nån långfingrid xxxxxxx skulle vara farten igen vet du var det finns en. |
|
|
Heh, jo.. att folk inte kan låta bli ens bilar. Jag har också som lasse skrev blivit av med åtskilliga ventilhattar.. inte för att dem är ens i närheten så dyra som skyddet framför dragögglehålet, men minst lika irriterande. Jag blev också av med ett klistermärke från bakrutan som någon tydligen tyckte var dennes.. eller nått. Liksom, ven orkar hålla på att pilla bort ett klistermärke? Släppt? Nej, den satt skitbra, så den "trillade" ju liksom inte bort bara en dag. Märket var typ svart/gult/rött/vitt checkerflag-mönster med text i nått i stil med "yes, it's fast. no, you can't drive it".. (det var förövrigt på en vw polo 1.4). Nä.. folk får säga vad de vill om att sätta upp kameraövervakning, men man kan ju inte gärna stå och stirra ut genom fönstret 24h/dygnet. Sätta upp en kamera och maska så att den spelar in om någon närmar sig sin bil så har man snart på bild vilka det är som bråkar. Det lär ju inte liksom vara bulgariska mafian som åker och snor plastskydd, utan troligen någon granne eller liknande. |
|
| Haha fyfan jag blev också av med min förra veckan på min 520. SURT iaf så köpte jag en ny på bmw för 230 olackad. Sen tror jag den lilla plast vajern kosta 20 kr också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.