|
Sida 9 av 25
|
|
|---|---|
|
Det blev tyst på denna tråd. Blev ni inte nöjda med power kitet, för det var väl fler som skulle lämna in sina bilar och rapportera?? Är det någon som har power kitat någon 320d med automat, för jag är nyfiken på hur lådan upplevs? / D |
|
|
Jag har uppdaterat min 520D med automat och är väldigt nöjd. Bilen växlar upp ännu tidigare nu och man slipper lite av de störiga nerväxlingarna till ettan i backig miljö. |
|
| Montering på Torsdag då... Sommarhjulen åkte på i helgen... | |
| Ska slå till på ett Power kit till min e87 177hk 120d :) Har någon på forumet bromsat( kollat effekten ) före och efter ? Hittar inget test på nätet iaf . | |
| Fortfarande inget till F3X automat? | |
| Jo jag har fått monterat på min f31 med automat. Nån som sagt att det inte skulle gå? | |
| Jag har inte fått något erbjudande och läste att det inte kommit än till dom nya med automat. Vad fick du för pris? Kanske inte ingick i det där rabatterbjudandet helt enkelt. | |
|
På mitt erbjudande stod det inte heller något om automat. Men jag kollade med min verkstad och det va inga problem . 9625:- no more.. |
|
|
Förresten, det kanske är så att min symaskinsmotor, 320d, inte stöds än. Lyckades förtränga styrkan i 330d när jag testade den ett par dagar medan min 320d var på installation. Då vågade jag inte trycka på i min och tänkte att "det var ju inte så stor skillnad" eftersom 320d drar rätt bra på låga varv. Men fasen vilken skillnad det är på högre varv! 330d fortsätter ju dra långt efter 320d gett upp. |
|
| 9600 är ju skitbra pris! Måste kolla. | |
| Jag har 320... Så det finns... | |
|
Boos32s. Hur känns bilen efter jämfört med innan? Och hur känns lådan jämfört med innan? Stor skillnad? Är det värt det? |
|
| 10500 + 1500 för registreringsbesiktning fick jag nu. Plus att det ska anmälas till försäkringsbolaget vilket kan höja premien. | |
| Får man behålla de gamla grejerna som byts ut? | |
| Ja det får man! | |
| Sig66, fick du behålla gamla laddluftkylaren och databoxen verkligen? Låter inte så troligt. Det fick inte jag iaf. | |
|
Fille s Ja verkligen o tro mig väldigt troligt! Kylare styrenhet o fläkt låg snyggt packat i kartonger När jag hämtade bilen ! |
|
|
Jag fick också behålla de utbytta delarna, vilket är självklart, jag menar de är ju dina! Dock bör man säga till innan för att vara säker... |
|
|
Det var ju konstigt :S Lämnade in min på Bavaria i solna och var endast den andra kunden de haft. Så rutinerna var väl inte så klara då. Men om man nu fick delarna, vad ska man då göra med dem? Det är ju inte så att man ångrar sig och sätter tillbaks allt själv. Och att sälja delarna känns inte så hett... |
|
| Man vet väl aldrig om man kan behöva byta fläkt, laddluftkylare eller styrbox i framtiden..., eller om man vill hotta upp den gamla styrboxen via annan trimfirma | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.