|
|
|
|---|---|
|
Hej! När jag startar bilen tänds först angel eyesen sen efter några sekunder kommer halvljusen igång. Beror detta på att dom börjar lysa på sista versen eller kan det va kylan? eller något annat. Mvh | |
| Har du kjøpt (kina)xenon lampor på ebay?,ellers er det nok kylan. | |
| Det är mycket möjligt att förra ägaren gjort det. Ska beställa nya och se om det blir någon skillnad. Tack! | |
| Det här med kylan är ingen dålig gissning. Min bil "flippar ur" helt ibland när det är kallare än -5. Ibland tänds bara ena halvljuset. Då får jag släcka och tända ett par ggr så hoppar det igång. Ibland händer det att ena baklyset lyser när jag har stängt av bilen. Idag lös angeleysen och ena bakljuset efter att bilen slogs av (-9 ute här idag). När tempraturen stiger till runt nollan så är allt normalt igen. Skumt.. | |
| Är inte de ett dåligt tecken på att bmw inte riiiiktigt håller i den svenska kylan? | |
| Lasse540: Det är ett tecken på att effekttransistorer i ljusmodulen är trasiga. | |
| Chris87: Jo, jag misstänker också det därför ligger det nu 4st på mitt köksbord som väntar på att lödas in. Jag tror inte att det är 4st men jag köpte så att jag har i reserv om nått skulle gå fel vid lödandet eller att någon av dom är defekta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.