|
|
|
|---|---|
|
Hej. Ska hjälpa en kollega att byta bil, men jag har riktigt dålig koll på E46or. Vad ska man värdera en 330ci 2001, Svensksåld med 21000 mil. Silver, skinn, manuell, xenon. Vet att den behöver servas - den ska tydligen vara genomgången, med lite fix (någon punkt med rost - vanligt?) Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas | |
| Skulle kunna tänk mig att betala runt 35-40 loppor för en sån bil men det e vad jag ser en sån bil värd för mig. Sålde en superfin e46 325 04a för 60 för 1år sedan och den hade bara gått 10. | |
|
50-60tkr borde man kunna få ut. Det är inte riktigt jämförbart med en 325 Limo. Mvh Stephan |
|
| Hm, 35-60 är ett stort intervall. Eftersom kollegan skall köpa en ny bil från aukt handlare, så hade det varit gott att få de 20% som behövs (kring 40k). De aukt handlare bjuder ju lågt på inbyten av den här typen, eftersom de bara skickar den vidare. Någon som känner till en seriös "vimpelhandlare" i Sthlm, där man skulle kunna få den inköpt relativt snabbt? Ingen här som vill handla en 330 till ett bra pris? ;-) | |
| Man får klart met privat och om man inte absolut behöver sälja samma dag. En bra annons är a och o för att få så mycket som möjligt. I inbyte är det tveksamt om det betalas mer än 25tkr. mvh Stephan | |
|
Fick 113 000:- för min 330ci förra året... Blev lagom nöjd :D Testa med 40 först men om du ska få det med tanke på miltalet bla. behövs en bra skriven annons och bra bilder. Punkt ett är ju att skapa så mycket intresse som möjligt genom annonsen =) Vart bor ni? En finsk annons skadar inte för deras intresse för bmw är stort. Hade en som hämtade min förr förra bil ifrån finland (jag bor i JKPG) så kika på deras annonssidor med. Lycka till! |
|
| Såld, jag mailade en massa "Köpes" annonser på Blocket. 3 timmar senare = 32k, det får duga. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.