|
Sida 5 av 9
|
|
|---|---|
| Yes en estorilblå 335 touring! | |
|
Min skulle kommit till handlaren i förra veckan men det verkar vara strul med transporten :-( Säljaren skulle återkomma idag med besked om vart bilen håller hus. |
|
| Min 330 skulle oxå kommit förra veckan men det är tydligen något strul med transporten från Halmstad, så fick låna en 320 xd sålänge :) | |
| Nu är det väl risk för att det blir ytterligare förseningar men tanke på strejken :-( | |
| Vad jag hört så är det schenker och dhl som strejkar så hoppas det inte drabbar våra bilar | |
|
Fick ett glädjande samtal att bilen finns i Eskilstuna och är redo att hämtas imorgon eftermiddag. Någon mer som fått leverans? |
|
|
Fick igår reda på att något gått fel så att min bil fortfarande är kvar i Tyskland. Nu skall den vara märkt med vad säljaren kallade "Panikleverans" så den borde vara framme i början av nästa vecka. Så jäkla typiskt! |
|
| F-n vad surt, hoppas dom får hem bilen extra fort | |
| Kul för dig nusse att det är dags snart. Beklagar för m4gnus att du får vänta mer. Ni har båda något att se fram emot, det kan jag lova! | |
| Förresten, tid från lagd order till leverans blev på dagen 9 veckor för mig. Absolut kortaste tiden jag upplevt på de fyra bilar jag fabriksbeställt. | |
| Någon som vet hur lev tid skiljer sig åt på F31 mot F31xd? | |
| Jag beställde min 330xd den 22/2 och ska hämta den imorgon, så det är ganska fort ändå/Niklas | |
|
Så nu är bilen uthämtad :) Mycket nöjd, fredagsmys fick en helt ny mening.. Snap in adaptern till iPhone 5 som jag köpte på ebay funkar klockrent.. |
|
|
Nusse: Grattis till bilen! en fråga vad fick du betala för snap adaptern? ///bmwlars |
|
|
Bmwlars: tack är väldigt nöjd, ser att du oxå satsat på alpinvit riktigt snyggt. Jag betalade inkl frakt ca 2200 SEK /Niklas |
|
| Vad är nyttan med adaptern? Jag förstår att den är ett bra fäste för telefonen, men vad får man mer för funktion? Laddning? Något mer? | |
|
DLC: Nu med iPhone 5 och Lightning-kontakt så finns ju inte video-out som var en "stor" selling point innan. Den största fördelen med adaptern är att man använder den externa antennen så att man får bättre mottagning (och mindre strålning i bilen). Sedan så ligger ju telefonen någonstans och glider inte omkring. Men den är svårare att motivera än tidigare då fördelarna mot att bara använda USB-kabel har minskat. |
|
|
Själv valde jag bort "telefonhållaren" då jag vid rödljus och annat vill pilla på telefonen. Kolla Facebook, nyheter och autopower förstås :-) |
|
|
Själv valde jag bort "telefonhållaren" då jag vid rödljus och annat vill pilla på telefonen. Kolla Facebook, nyheter och autopower förstås :-) |
|
|
Efter 12 veckors väntan har min bil nu fått "kod 150" vilket tydligen innebär att den är inprogrammerad i produktionslinjen, produktionen skall enligt uppgift ske kommande vecka. Sen återstår transportbestyren...men det börjar åtminstone närma sig leverans... /J.I |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.