|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har köpt och monterat coilovers på min 328 touring och de funkar men icke bra. däcken tar i skärmkanterna när man gasar/kör i gupp. Så vad jag vill är att få den stummare i bak så jag kan sänka den mera och ändå kunna gasa. Hörde en kille som hade satt på nått han kalla för transportsäkringar :S skulle vara nån slags version av genomslagsgummi? som biltransporter använder vid transport av personbilar. Nån som har någon koll på vad det är? eller finns de nå andra bra alternativ? För hans bil är toklåg med tyskstuk och den sätter sig inte ett skit i bak, han kan liksom sätta på en husvagn efter och de går felfritt. Antar att gummina som han använder är större än orginal eller nått så dom tar emot innan fälgarna går i skärmkanten. | |
|
Antar gummina du tänker på är sådana de säljer på mekonomen i 6 pack och lägger mellan fjäder varven. Du kan också köpa starkare fjädrar på från BC för 500:~ st. Alternativ dubbla fjädrar som jag själv använde förr innan jag köpte dyrare variant av coilovers. Jag kan hjälpa dig att fixa dem om det är något du skulle fundera på. Kan så fall pratas vid om det. Pm om du är intresserad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.