|
|
|
|---|---|
|
Länk Enligt Transportsytrelsen 32,000mil om jag har fått fram rätt reg nr, | |
| Jag kollade, då stod det 16831 mil. men han besiktade bilen för 3 dagar sedan. Kan det vara så att de inte hade uppdaterat uppgifterna när du kollade? | |
| Anar Ugglor i mossen | |
|
Vad får du fram för reg nr? SZD516 ? |
|
| SZD519 Ser det ut som :) | |
| Ägaren har haft bilen sedan den 8:e februari... | |
|
ja det har du rätt =) |
|
| Tycker att det är lite misstänkt att sälja en bil efter att ha ägt den i 9 dagar, men jag vet inte, kanske bara fick tag i den billigt och sedan försöka sälja den med vinst? | |
| Skulle jag vara dig så ta en carfax på bilen och kolla om mil talet verkar realistiskt samt kanske ringa 6e ägaren och fråga lite närmare om bilen ser ju bra ut utifrån bilderna är du intresserad åk och titta och provkör känns det bra så är det ju inte mycket att dividera om ren kan du ju titta var den varit på service är det alladins bil service så får du nog vara mer nogrann | |
| Står ju visserligen att all service gjorts på BMW så kolla på vilken BMW verkstad finns det kvitto? Om inte ring ditt och få det bekräftat är allt grönt så är det bara att fiska hem stor fångsten är.allt grönt så och den är i lika bra skick som på bilden så var lycklig :-) lycka till iallafall du får berätta om det nu blir ngt köp | |
Karl-Hilding |
Svenskan i annonsen är inte svenska. Och förmodligen är Robert inte Robert heller.. |
|
Karl Hilding, jag kunde inte låta bli att undersöka detta närmare kan säga så här förmodligen Tattare , ungar som skriker i bakgrunden samt när jag frågade var Den varit servad så förstod han inte riktigt efter mycket om och men Sa han förenade bil dvs alltså Malmö när jag frågade om man kunde titta så den Så svarade han att den var tydligen såld ;-) frågade om han hade alla kvitton Ja svarade han lite tveksamt Är man nu verkligen intresserad så ring förenade bil reg nr har ni redan och kontrollera |
|
|
Kanske har du tur ändå kan vara bra köp ändå är ju inte några Stor summor det handlar om är den fin känns bra så är det inte Mycket att dividera försök lägg 30 000 kontant så här du lite till små rep |
|
|
skulle köpa en bmw 525 -98,inga fel,mycket bra skick enligt ägaren,nybes/nyskattat med 18" m-fälger,och hade bara gått 19xxxmil. Han ville ha 28000kr. Vi pratade fram och tillbaka på telefon i 2 dagar. jag frågade alla möjliga frågor, och var nöjd med svaren.på 3 dagen körde jag ifrån Karlskrona och skulle träffa "Gunnar" i malmö.Jag, själv är från pakistan,så inget rasistiskt,men "Gunnar" var mörk i huden, som jag och hade plötsligt en brytning i sitt skånska?????? vad i helvete är detta!!!, något stämmer inte här. Rätt som jag hade, kollade jag opp bilens bes historik, och kom fram till att bilens 19xxxmil inte passade överens med före årets bes,då låg bilens miltal på 29xxxmil:-( Om det låter för bra till att vara sant,så är det säkert det. |
|
|
joyride29; En 14år gammal diesel med 19000mil är inte så vanligt så jag förstår att det inte stämde! Mvh Stephan |
|
|
Ja man slutar aldrig att bli förvånad.... är riktig "wild-wild west" när det gäller bilar. Skulle förstå om man gjorde det på en/två år gammal bil, som det finns pengar att tjäna på, men en 98 som gått 29000 mil och skruva den till 19000 mil är väll en diff på plus minus 10-15.000:- jaja... man slutar aldrig att bli förvånad |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.