|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter en spoilerläpp till min e46 coupe, hittade efter en lång tids letande denna: Länk Någon som har en aning om vad hela kalaset landar på ungefär efter frakt/tull och slutligen lackering? Har själv kommit fram till att produkten + frakt blir ca 1000 kr, men har ingen aning om vad tull och lackering kostar.. Kanske går att få tag på en sådan från en europeisk sida? | |
| Du lär hitta en liknande/identisk på ebay.de. Att köpa från staterna blir ofta dyrt, hög frakt, moms tillkommer | |
|
Tull räknas på produktens pris+frakt...räkna på ungefär 10% tull. sen läggs momsen ovanpå det kalaset. Lack är väldigt svårt att säga, beror helt på var i landet och om du lämnar in till någon stor verkstad eller liten billack snubbe i en lada.....men 1000-1500 kr i lack typ.... Kan du montera själv? Annars får du räkna in det också.... |
|
|
Tull och moms för den blir 320 kr. Lack ca 2000. |
|
| jag har bara gott att säga om solid av tidigare erfarenheter vid kollision med min förra v70....men nu när ja skullehel försäkra min 523a så var dom jävligt dyra så det fick bli länsförsäkringar för min del å jag bor ändå i lilla taberg | |
|
518i95 Ok trevligt Man kan få företag i Usa att skicka saker till dig som (gift) Present och då slippa tull mm Men det har inte jag sagt :-) Ha deT |
|
|
Det är numera svårt att få företag att skicka som gift. Det är nämligen straffbart att förfalska tulldeklarationen och kontrollen på detta har skärpts avsevärt. Gäller även säljare på tex Ebay. /Kristian |
|
| Datorn gör som den vill postade de inlägget i en annan tråd för ett tagsen.... | |
|
Kristian det funkar fortfarande jag vet Att det ligger i en grå(svart) zon är en annan sak Ha deT |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.