|
|
|
|---|---|
|
Varför finns det inga vita blinkers bak att köpa till E34 touring,eller finns det?. Tacksam för svar Mhv Roger.. www.uphillracing.siii.net | |
|
Jag har hört att det inte finns, men det var visst någon här i forumet som kände någon som kunde specialtillverka om det fanns önskemål från flera touring-ägare. Kör lugnt!! |
|
eddie |
FIXA helröda istället.De blir SKIT fint (grymt).Har de på min touring. Montana |
|
EDDIE: Sprayade, eller hur? Jag har det på min med. Ser otroligt bra ut, men färgen mattas efter vart. Jag har gjort om det en gång redan (höll några månader). Snart är det väl dags igen... Man borde kanske försegla med klarlack eller nåt? |
|
|
Hejsan! Har helröda bakljus,men jag tycker inte det är lika snyggt som vita.Har pratat med Mats Kinnby om vita blinkers till touring och han ska försöka börja med tillverkning av vita bakblinkers. Han sa att det inte är så stor efterfrågan på vita blinkers till touringen.Jag hoppas att det finns fler än jag som vill ha vita blinkers till E34 touring.. Roger..... |
|
| Jag vill! | |
|
Ööööh... det var asså inget alternativ. Från Kinnbys sida: "Vi har undersökt möjligheterna att tillverka bakre E32 och E34 Touring vit blinkers som utbytesglas, men det illa ut. Anledningen är att det kräver mycket avancerade maskiner för att utföra ombyggnaden, inget gemene man klarar av mao. Blinkersglaset är gjutet ihop med övriga glas i insatsen och skulle sprickorna gå lite för långt vid urtagning av det oranga glaset är insatsen helt förstörd.". När pratade du med honom? Vad är dagsstatus? (Jag vill inte ha röda!) |
|
|
Det är några månader sedan jag pratade med honom,han ville att jag skulle försöka få tag i beg insatser på skroten som han kan skära lös blinkersglaset ifrån. Men jag har ej fixat några än,men det ska jag fixa. Mhv Roger... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.