|
|
|
|---|---|
|
tjena jag köpte Led angel-eyes till min bmw e91 och nu efter en månad har den på vänter sida slutat att lysa. tänkte om det är lampan som har gått sönder eller har ni någon erfarenhet av detta eller kan det vara någon säkring någonstans som har gått? någon som har erfarenhet av detta . det skulle ju vara trist om det är lampan som är trasig eftersom dom kosta ca 1000kr och har bara haft det i 1 månad. tacksam för svar, mvh | |
| Byt plats på höger och vänster lampa så får du lite ledtråd. | |
|
Du har väl garanti i ett år. BMW CS #5206 |
|
|
Jag har haft mina i 2,5 år (5000mil) och den ena slutade nyss fungera. Vet ej vad livslängden borde vara men det kanske någon annan på forumet vet? Men en månad är ju definitivt för lite. |
|
| Fabrikat och modell? Var köpte du ifrån? Skall själv köpa snarast. Vet att om FRM styrenheten regestrerar "kortslutning" mer än 50gånger så behöver FRM bytas ut och den nya kodas. Detta är säkert inte det som hänt dig men nämner det ändå. | |
|
tack för svaren jag köpter dom från Schmiedmann Angel-eyes LED uppgraderings kitt 7000K super vit här är länken Länk |
|
| Ok kontakte dem så skickar dom säkert en ny, måste vara måndagsex du fått. Köpte LED nrskyllt lampor till min e46 och en av dem dog typ efter en månad den andra höll i iaf ett år tills jag sålde bilen. Mvh | |
| okey har skickat iväg ett mejl till dom nu får se vad man får för svar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.