|
|
|
|---|---|
| Teknikens Världs Dag E Hogsten, även Dagge kallad, körde för några år sedan ett varv runt ringen med en M3, tror det var en E36. Det filmades inifrån bilen och jag tror inslaget sändes i motorjournalen, men jag kan ha fel. Nån som vet vart man kan hitta klippet? | |
|
Kolla med någon av dom här om dom vill lägga upp: rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=348325&sid=90be9d1c116366423d3f835ac5903558 _____________________________________ ///Mvh Chrille ( aka. Chriz Loud ) |
|
|
Det klippet minns jag, det är väl där han står på ganska bra i vissa partier och han har lite svårt att snacka med kameran? Är också intresserad om någon har en länk. Han har dessutom skrivit en riktigt bra och välskriven artikel i Teknikens Värld från 1995 om Ringen. Rekommenderas! |
|
|
Hej! Senast för några dagar sen satt jag och scannade av nätet för att hitta just det klippet men jag gick bet. I mitt förråd däremot ligger ett VHS-band med klippet inspelat! Problemet är att jag inte längre äger en Video... Posta gärna i denna tråd om nån hittar det på nätet! Vänligen Fabio |
|
| Finns ju en hel drös med klipp att tanka ned från piratebay för den utan moral:). Men det är ju så många, man vill ju veta vilket avsnitt det var. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.