AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.433

Ska kolla på en m3:a e46 imorgon.

so
119
sofresh
Bmw M3 e92
Ska åka iväg och kolla på en m3:a imorgon den ser helt okej ut, och har det jag vill ha och färgen tycker jag med om!

Men fick läsa lite om att det är demo bilen som använts av journalister och har körts hårt osv. Även har dom bytt motor på den som ev. inte bilhandlaren talade om.

länk till bilen. Länk

19 ägare på bilen...

tacksam för svar, bör jag skita i den eller ska man våga satsa och borde inte priset vara jävligt högt om den gått som en sån press bil?

tacksam för svar
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Skickar med en länk på att bilen har användts som provkörnings ex för tidningar.

Länk
so
119
sofresh
Bmw M3 e92
Är det ens värt att sätta sig i bilen imorgon och åka och kolla på den? För det priset dom begär känns det inte ens rimligt! :( och absolut inte med alla ägare och allt den har stått ut med!
co
87
coffew
320D x-Drive M-sport F31 -18
min polares gamla bil, många ägare och så, men allt är ju igenomgånget och han har kört 1900 problemfria mil. kan vara värt att åka och kolla tycker jag:)
19 ägare men de är många handlare som stått som ägare på bilen oxå, det ända som är lite negativt är att de finns en lite rostbubbla på höger bakskärm, och däcken är lite slitna, annars en kanon bil så länge jag ägde den.

polaren som lånar mitt konto då han inte är medlem här, så de är hans egna ord av bilen.

om du har några fler frågor kan du höra av dig till mig/honom
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Rätt färg :)

Annars har du ju den här: Länk

"I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas."
BMW CS #05XXX

de
176
debren
Audi R8 V10 Plus 2013
Audi A5 TFSI Quattro 2018
Ägaren till M3:an för 99000:- råkar fylla år idag.

Billigt pris, lånad mail = födelsedag, en riktigt klassiker.

------------------------------
Porsche - There is no substitute!
Visa användare
2.682
Kävlingepågen
M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver
X5 E70 - Space Grey
325 E46 - Alpenweiss (03 optik).
318 E90 - Alpenweiss
Ahh! I see :)

"I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas."
BMW CS #05XXX

Visa användare
53
Ekan24v
316i compakt -94
525i 24v -91
518i -90
har varit och kollat på bilen själv faktiskt, och har lagt bud på den, lite tråkig läsning det med att den gått som testbil, men frågan är hur mkt den har gått som det.
hur vet du att motorn är bytt?
so
119
sofresh
Bmw M3 e92
Äsch, de var skrot... Rost på bakskärmarna, Lackskador överallt, Rost på bagage luckan, ett dimm ljus sönder! lackskador på taker, släppt i lacken i trösklarna och framskärmana, hål i avgassystemet! Multiremmen helt slut, på vissa ställen var inte ens hälften kvar i bredden! BLANKA DÄCK också på en bil för 159 000 kr ;) Och fälgarna såg förjävliga ut....

Så ja, ett bud på 40 000 kr är den kanske värd!

Snackade med förra ägaren, därför jag vet det. Motor och bakaxel är bytt!
Visa användare
53
Ekan24v
316i compakt -94
525i 24v -91
518i -90
aha! jag var där och kollade på en skyline och råkade kolla på den snabbt bara tyckte den såg fin ut då men kollade inte jättenoga, tänkte göra det i helgen,
jag sa att ja max gav 145 men då låter det inte så kul heller. men visst ska man ha en riktigt fin lär dom väl gå på 200+
Visa användare
53
Ekan24v
316i compakt -94
525i 24v -91
518i -90
ett klarlackssläpp såg jag på framskärmen, och försäljaren sa att det var ett stenskott på ena bakskärmen, samt pytterost på bakluckan, får nog ringa och skälla på honom tror jag, detta är isåfall andra gången han undanhåller en bils skick
so
119
sofresh
Bmw M3 e92
Hittar inte bilen man vill ha, har letat jätte länge nu!

Det jag är ute efter:

2001-2004

Färg: Pheonixgul Blå eller imolaröd eller vit m3a

Helst Cabriolet men Coupe funkar också.

Svart skinn inredning ska det vara, xenon är ett måste! Taklucka om det är coupe, om det är cabbe så får inte taket vara i en annan färg än svart!

Inga bilar med dålig dokumentation.

Priset ska max vara 200 000

Så har du någon någon kompis eller släktning som ska sälja sin bil till våren och den har det jag är ute efter kontakta mig isf!

Ni som har hittat något på blocket eller andra sidor, så länka gärna här så kan jag kolla igenom dom!

MVh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.