|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Jag har nu försökt få loss mina OEM njurar men utan att lyckas. Jag har följt DIY från 5-series och någon dålig youtube-film. Jag får loss de övre clipsen men de övriga 4 (2 nere och en på varje sida) fattar jag fan inte hur man ska komma åt. Jag har lossat de 5 torx som håller fronten på plats i överkant så att man kan dra lite i fronten. enligt DIY ska man kunna dra fram den 2 tum (5cm) för att få ner handen....så mycket vågar inte jag "bända". Så är det någon som har några tips? Eller som har gjort det på en 5a och kan förklara för en idiot hur man gör? Och om du förklarar, låtsas som att du förklarar för en 5 åring som en kraftigt förståndshandikappad, då kanske jag förstår. | |
| på riktigt, är det ingen som gjort detta och kan förklara för mig? | |
|
tag tag i njurarnas ribbor med båda händerna, ställ dig med ena benet bakom det andra och var beredd på att falla något bakåt och ryck kraftigt i njurarna. Har bytt mängder av njurar och aldrig gjort på något annat sätt och det har aldrig gått sönder några njurar eller kofångare heller. Ryck RAKT frammåt så du inte skadar lacken på kofångarna. |
|
|
Ehum..tack. Åker nog till pitstop imorgon |
|
|
Blev att lämna den till Pitstop, fick jag även LED i reg belysningen. Bra service o smidighet. Kan jag rekommendera. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.