|
|
|
|---|---|
|
Ni med avtagbar krok på E46 med M-paket. Hur ser diffusorn ut? Är det en lucka i den eller går kroken under? Länka gärna bilder! ///Micke | |
| Det är en slät plastlucka i svart. Syns nästan inte på lite håll. Kan tyvärr inte länka bild. Mvh | |
|
Såhär ser diffusorn ut Länk Sen är det bara en lucka du tar bort/sätter dit. Gäller avdragbar krok. |
|
|
Okej, finns den att köpa på Schmiemann? ///Micke |
|
|
Nu har jag ju tyvärr inte M-paket utan standardfjädring/bakkjol på touringen men där är det en plast-lucka/-skiva som dras rakt bakåt. Därunder fäller man sedan ner (vridning åt vänster) eluttaget för släp och kroken trycks in i hålet rakt upp (efter att man tagit bort skyddsproppen. Jag har Westfahlia (dvs BMWs orginal löstagbara) krok eftermonterad. Lite avis på din nya touring Micke: M-paket, stora motorn och snyggare färg än min. Och skidsäcken som jag skulle komma och kolla på någon dag. Det enda jag har som inte du har är motorvärmare men du har säkert garage istället :-) I mitt garage ryms bara cabben. /Patrik, 325i cabrio -94, 325i touring -02, BMW CS 4096 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.