|
|
|
|---|---|
|
Har letat ett tag efter en lågmilad svensksåld Z4 som är i orginalutförande. Fick tag i en 2003a med 3.0 motorn som uppfyllde mina krav. Dom tidigare Z4 kom med oranga blinkers runt om. Har ändrat uppfattning om dessa blinkers och är villrådig om dessa ska bytas ut. Tycker ni att man förstör orginalbilen om man monterar vita blinkers runt om ? Finns det bara på Schmiedmann som man kan köpa vita blinkers ? | |
| Smaken är ju som baken men personligen tycker jag de oranga originalglasen är snyggast. | |
| Oranga ser bättre ut på z4 jämfört med z3. Jag hade nog bytt till vita ändå, ser lite sportigare ut. Har själv bytt till vita nu i vinter...:) | |
| Hag kör med original. | |
| Behåll original! | |
|
Byt om du tycker det är värt att byta strålkastarna, förstör gör du ju inte i och med att även om du skulle göra dig av med originaldelarna kommer det vara lätt att få tag i orangea senare. Mvh Stephan |
|
| Det är ju ingen större förändring mot "original" varför det är så viktigt? E väl roligare att sätta ihop en bil man gillar och trivs med? Jag tycker vita är klart snyggast men som tgneb skrev ovan, smaken e som ... viktigast e väl ändå vad du själv tycker :)) | |
|
Oroginal vinner alltid längden!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.