|
|
|
|---|---|
|
hej märkte tidigare idag att vindrutespolningen lagt av,kommer ingen vätska när på varken bak eller framruta.Intensivspolningen fungerar inte heller som den ska men det kommer vätska,tidigare har den sprutat i 2 intervaller när man tryckt på knappen en gång nu måste man hålla inne knappen för att det ska komma vätska någon som varit med om något liknande ? Vad tror ni kan det vara spaken det är fel på med tanke på att man får vätska med intensivspolningen ? | |
|
Går spolarpumpen till vindrutan? Inte intensivpumpen utan den vanliga, alltså. Och så är det ytterligare en separat till strålkastarna. Om pumpen går - kolla alla slangar, de kryper av plastkopplingarna ibland. Det finns t ex en koppling vid höger skärmkant, bredvid nivåfönstret med den röda kulan. För ett par veckor sedan lossnade min, men det såg ut som att den satt fast. Så dra i alla slangar vid kopplingarna. ___ Min bil: Länk |
|
|
Hänt mig, och då var det precis som inlägget innan, en koppling som åkt isär. Mvh Martin |
|
|
Hänt mig, och då var det precis som inlägget innan, en koppling som åkt isär. Mvh Martin |
|
| Mycket märkligt provade idag när jag körde att spola vindrutan och helt plötsligt fungerar det.Testade även bak och intensivspolningen och allt fungerar som det ska | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.