|
|
|
|---|---|
|
Jag har som sagt införskaffat en -90:as B10 3.5, 12år gammal och går underbart fint!En del små-grejor som ska fixas men behöver lite tips... 1.Motorerna som styr värme-ventilerna för höger/vänster inne i bilen strejkar lite!Hur kan man fixa det lätt??? 2.Vill sätta sportluft-filter typ:DirectAir eller K&N, Finns det satser att köpa!?! 3.Vart kan man beställa/köpa ALPINA-delar??? Skulle uppskatta tips som nybliven Bmw-ägare!!! MACKILLER | |
|
1: ingen aning ! 2: jupp kolla på Länk eller på Länk 3: på BMW såklart =) Grattis till den nya bilen har alldrig fått chansen att åka en sån där men vad jag har hört så ska dom vara som en dröm både att åka och köra =) |
|
|
1. Byta motorer? 2. Motornord(och säkert andra) säljer K&N kit till 535:an, detta passar även till B10 3,5. 3. BMW är enda återförsäljaren för Alpina i Sverige. |
|
| Sen som vanligt :) | |
| Ekar det på forumet eller ;) | |
|
Tack grabbar för svar och det mesta kan man läsa sig till på detta suveräna forum...jag kollade oxå på mekar-tips,¤:a i kanten för bmwpower.nu Tnx |
|
Skiöld |
Jarl´s i Helsingborg har direkt kontakt med Alpina i Tyskland. Dom får fram original grejor fortast. ""ALPINA"" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.