AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
4.166

Återförsäljare av VMR fälgar

Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Blivit riktigt sugen på en uppsättning VMR fälgar.
I Usa är de inget problem att hitta en billig uppsättning. Men att köpa därifrån är inget alternativ när man åker på 25% moms + tullavgift.
Vill hitta en återförsäljare i europa som säljer i euro.
Har googlat men hittar ingenting som jag tycker är lite märkligt då det måste finnas någon importör någonstans.
Visa användare
519
OB
335i touring (700hp+) - SÅLD
Schmiedmann i Sverige är återförsäljare för deras fälgar. Ta dig en titt på hemsidan.
Brukar vara på beställningssortiment, varför en något längre leveranstid bör förekomma.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Vet att schmiedmann har. Dom kan säkert plocka hem hela sortimentet ifrån dom. Men vill i första hand hitta en återförsäljare som säljer i euro utomlands pga lägare moms + låg euro just nu.
För jag antar inte att schmiedmann justerar ner sina priser beroende på euro kursen...
Visa användare
591
Schmiedmann
BMW M4 -14

BMWSC #652

www.schmiedmann.se
@Haas

Hela Sverige justerar sina priser beroende på eurokursen och eftersom vi har prisgaranti så måste även vi göra det.
Vi justerar dock sällan priserna på enstaka artiklar utan försöker att hålla koll på hur marknaden ser ut och justerar priserna på allt därefter.
Så om euron skulle "sticka iväg" uppåt igen så är det troligt att vi blir tvungna att höja priserna aningen.

En annan sak som kan vara bra att veta är att VMR säljer väldigt många fälgar och har svårt att hålla uppe samma tempo i tillverkningen (speciellt på V701 Gunmetal) så det är bra att ha hyfsat bra framförhållning oavsett vart du bestämmer dig för att beställa fälgarna.
Vi har ett login så vi kan gå in och se lagerstatus på VMR's lager så om du är intresserad så släng iväg ett mail med vilken modell du vill ha så kan vi kolla hur det ser ut där borta.

Vi kan ta hem alla modeller förutom V703 (före detta VB3).

Mvh
Viktor Örtegren
E-post: viktor@schmiedmann.se

WWW.SCHMIEDMANN.SE
Vi har ALLT till BMW!
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Viktor:
Du har mail.
Måste rekommendera ops, Länk
Köpte mina Vmr 710 gunmetal till min 135 därifrån i november. Bra pris samt snabb frakt, €85 för frakt från belgien till Sverige

Bifogar gärna fler uppgifter om intresse finns

Mvh Marcus
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Det är inte större skillnad alltså. Är ett fåtal hundralappar man tjänar in på att beställa därifrån.
Har fått en offert ifrån schmiedmann.

Väntar på svar på mitt mail ifrån VMR i Schweiz. Ska bli kul och se vad dom kan erbjuda.

Mackan:
Har du någon bild man kan få se? Tycker 19" ser stort ut på en 1-serie.
Ska lägga upp bild när jag får på fälgarna!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.