|
|
|
|---|---|
|
Hur bra är F10? Vilken 5 serie tycker ni är bäst? Tänkte skaffa en f10 520D ,hur bra ä'r motorn? | |
|
No offense, men om du redan inriktat dig på den billigaste möjliga motorn till denna bilen, varför är du ens intresserad av den "bästa"? (Som fö kanske kostar dubbelt så mycket som 520d, beroende på vad varje man/kvinna bedömer som "bäst"....) Hur bra är F10? Himla bra. |
|
|
Bästa 5 serien, E39 utan att ha provkört F10 E60 är inte min melodi iaf. Sedan är det svårt att säga vilken som är bäst då alla tycker olika. Ska man se till ren drift får någon annan svara. Jag tycker F10 är snygg och skulle kunna tänka mig en sådan i framtiden när dom sjunkit lite mer i pris, gärna lite mer motor än 520d dock. Kanske bensin också, är inte mycket för diesel och dess beteende. |
|
|
Jag kör E39 nu men tycker själv att F10 ser riktigt bra ut. Gillar heller inte E60. |
|
| Jag har en F11 520d automat och en E61 520d automat och kan väl säga att F11 är överlägsen komfortmässigt. F11 har dessutom helt ok standardstolar. Prestandamässigt skiljer det inte så mycket i övrigt. Tycker mycket om båda, både till design och funktion men som sagt F11 är en bil med riktigt hög komfort tycker jag. | |
|
F10 är väldigt snygg bil. Men väntar till den sjunker i sitt rätta värde. E60 är jag riktigt nöjd med. Så den får hänga med några år till. |
|
|
Rätta värde? Det är ju det värdet som bilarna säljs för = marknadsvärdet F10 är en fantastiskt fin bil även om jag föredrar F11. /Anders |
|
| f10 m6 | |
| E34 vart den sista ordenliga som rullade ut från bandet i Dingolfing | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Jag säger som Sean Banan.. "Mycke bra" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.