|
|
|
|---|---|
|
Har en 335 coupe där bilbältet har orsakat ett mindre skrap på lädret. Finns det "lackstift" till lädret i rätt nyans hos bmw? Dakota creme beige. | |
|
Jag har lagat skador i min 530 med grått skinn med produkter från nedan länk med grymt bra resultat. Väldigt lätt att använda. Finns kit med både rengöring och infärgning. Länk |
|
|
Jag har också använt deras kit med mycket bra resultat. |
|
|
Jag ska ju som sagt fylla i ett mindre skrapmärke... Är det "Liquid Leather Scuffmaster" ni har använt för att fylla i med (länk nedan)??? Länk Isåfall, hur gick ni tillväga?? |
|
|
O jag köpte här: Länk De säljer kit för infärgning, o de kan även blanda till rätt nyans om skickar ner ett litet färgprov... Före:Länk Efter: Länk |
|
| pjotor, precis scuffmaster är det, jag köpte ett kit med 65ml flaskan fick med en svamp som man liksom baddade på färgen med. Blev hur bra som helst. Väldigt dryg färg. De har en jättedatabas med färger så skriv in vilken bil och läderkoden så fixar de rätt färg. Om du bara har ett litet märke köp det lilla kitet för 15,75 pund. | |
|
olaO, Ok, Hur vet jag vad färgkoden är? I utrustningslistan står ju Leder Dakota Cremebeige (LCGE) Är (LCGE) färgkoden? |
|
| Skriv precis det och i vilken bil den sitter i så fixar de det där. Du kan ju alltid skicka med sista sju siffrorna i din bils serienummer också, så kan de dubbelkolla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.