|
|
|
|---|---|
Betterlead |
Den här går utanpå de flesta andra biltester jag sett på Youtube: |
| Den låter ju onekligen trevligt sexan.. | |
|
Fast de glömde att välja M-Sport ;) |
|
|
Ja, Rosenthal gör alltid epic biltester! 328i är dock inte längre en 6:a utan en turbo 4:a, men den låter inte dåligt för det :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
|
Space_Ace: Det är ju en 335:a som testas. |
|
|
Clubsport: Sorry, my bad, det var för han pratade om bytet från 6-4 cyl. i 328:an (5:45 i filmen), som jag fick den uppfattningen :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
| Jag kan bara beklaga om man inte hör att det är en sexa.. Fyran låter liiiite annorlunda.. | |
|
DLC: Jo, det är ett sorgligt tillkortakommande :-) Jag har dock bara V6, V8 och V12 i min bilpark och har (tyvärr) aldrig ägt eller kört en bil med en rak 6:a :-( Nya 328i låter dock inte så pjåkigt den heller, även om det bara är en 4:a :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
Betterlead |
Nyutvecklade fyran "i" har ett ovanligt ljud. Svårt att placera i ett fack - möjligen i ett nytt. |
| Test? Reklamfilm ;) | |
|
Space ace: du får bredda din fina bilpark med en rak sexa också :) Visst låter fyran ok men inte mer. Den är för tyst och diskret för min smak. |
|
Betterlead |
Heh, nästan alla tester etc, kan väl mer eller mindre betraktas som reklamfilmer. |
| Tycker att det ser ut som en reklamfilm, inget märkvärdigt faktiskt. | |
Betterlead |
Jag tyckte att det var ett humoristiskt sätt att presentera bilen på. Inte som alla andra test. That's it. Märkvärdigt är det inte. Man får väl sätta en lockande rubrik, vad? ;) |
| Kul med lite humor=) | |
|
DLC: Japp, det skall nog bli av en vacker dag, det är jag säker på :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.