|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Dessa beyern fälgar är också riktigt snygga på E38an C-Tek´s gamla: Länk |
|
|
Style 32 är så rätt! Jag kanske säljer mina 20" Alpina och köper Style 32 istället! Alpina B8 Länk |
|
|
Japp, mycket snygga: Länk |
|
|
Abbe: har försökt att nå dig via powerpost... Jag undrar såklart vad du begär för dina hjul? |
|
|
Tack för alla svar! Måste säga att Beyern fälgarna var helt i min smak, MEN jag hittade dom i en butik och priset var kanske i saftigaste laget nästan 7000kr / St för 20tum!, Style 32 gillar jag inte riktigt, jag vet inte vad det är, men dom känns inte ok för mig style 37 funkar dock =), Ac schnitzer fälgar är grymt snygga och passar e38:an väldigt bra, MEN jag har just nu såna med vinter puckar på, men dom är lite för små tycker jag,(18"). Så vad jag letar efter är väl liknande Beyern Fälgar, Gärna en fet krom kant, med många ekrar!? så kan man väl nästan summera det, Y-Rondell hade jag på min e32 och dom satt som smäck på den, såna skulle också fungera men då i 20-22 tum om det finns!? jag har inte sett några dock. |
|
|
Har precis bytt till mig en 750ial med jäkligt fina 18 tums fälgar som du kan få köpa...för jag tänker köra med original just nu!! |
|
|
johnstefan, Har inte fått pm! Maila på: abbe(a)m3e30.se Alpina B8 Länk |
|
|
Har en uppsättning style 32 18, original givetvis, som jag gärna avyttrar. Riktigt snygg fälg på en e38. Magnus |
|
| Tack för erbjudandet löparn och fidde, men det är alltså bara 19" och uppåt som gäller för mig. | |
| Har en uppsättning M6-fälgar över snart...:-) | |
|
Det ser fel ut med större än 20 tum på e38. Själv hade jag Breyton Spirit och Alpina 20" på min gamla, vilket jag tyckte passade bra. Länk Jag har sett Breyton Spirit i 21" på bilen, men det såg inte alls lika bra ut. Själv tycker jag style 37 passar fint, och även Rondell 58 "y-eker", men båda dessa finns bara i 18. 18 tum är dock snyggt på en e38 tycker jag personligen. Hjulen blir lättare också, jämfört med 20", vilket gör de lättare att få perfekt balans med. Vad har du för färg på bilen? |
|
| M6-fälgar är helt fel på en e38 tycker jag. Inget illa menat, men det passar inte alls att ta fälgar som hör ihop med en helt annan bil, både tidsmäsigt och modellmäsigt. Som att sätta de snygga style 65 M5 e39-fälgarna på en e38 t ex, det ser konstigt ut tycker jag... | |
| Det börjar faktiskt att luta åt antingen om jag hittar alpina som inte kostar mer än bilen i inköp eller Beyern Rosslyn eller beyern multi, men dom kostar ju också lika mkt som bilen, meeeeen det går väl kanske att ta med sig till nästa inköp e65? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.