|
|
|
|---|---|
|
Tjena! hittade några riktigt nice fälgar på ebay. Någon som köpt från usa där ifrån? Länk Mvh | |
| Ingen? ? | |
|
Ingen erfarenhet direkt själv, men det bör inte vara nåt problem att beställa om det verkar vara en seriös firma som levererar till Europa. Men man får komma ihåg att man åker på tull, och det gör en stor skillnad på priset. |
|
| Köpt från Tyskland flertalet gånger utan problem. Med låg Euro och lågt pund undrar jag hur mycket det lönar sig att leta i USA? | |
|
aa ärligt så tänkte jag inte på tullen med! hmm nog bättre att skippa usa på den biten. Och snegla på EU länder istället. Tack för svaren. Mvh |
|
|
Kom på att det är inte ens tullen som är det värsta. 25% moms åker man på dessutom. Så helt klart bättre att hålla sig inom EU. |
|
| Blir absolut att hålla sig inom EU ;) | |
|
OP. Tips är att beställa från Storbritannien: alloywheels.com eller bmautosport.co.uk har båda bra utbud och väldigt bra priser inkl. frakt. Har själv en uppsättning påväg från AW. |
|
|
Lånar tråden lite då jag är sugen på en uppsättning VMR fälgar och kollat lite borta i USA, men man tjänar som ni säger ingenting på att beställa därifrån med alla extra avgifter som tillkommer. Någon som vet om det finns någon återförsäljare av dessa i Tyskland eller UK? Har googlat men blev inte klokare för det :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.