AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
16.354

Skönt med folk som tror på sig själva!

Sida 4 av 5
Visa användare
2.335
Sverige
130i E81 -08/09
M-sport
(325xi E90 -06 såld)
(323ti E36 -99 såld)
Lasse, tagga ner...

---
Det är bara döda fiskar som följer med strömmen.
Lasse Karlsson
Lus!

Är du politiker? Jag ställer en rak fråga, o du svarar på allt annat utom den!

Men OK! visst kan det väl vara så, att om man sticker ut alt gör nått felaktigt etc, så ska man kunna ta o förvänta sig att få skit/bli kränkt för det! Har jag uppfattat dig rätt då?

Du behöver inte svara på det! för har redan förstått att du tillhör alla dessa id..... som har en helt skev syn på andra människors rätt o värde!!

Men som sagt: Id..... finns det gott om i denna värld, TYVÄRR!!

Sen till er andra: vad tyst det blev i tråden! Har ni svårt att komma på nått vettigt, mer att skriva? tystnad kan endast tolkas som att ni gått torsk på mer vettigt att skriva!!
ro
127
robinrs
F31 320dA M-sport.
Jag tror Lasse att dom inte känner för att driva en meningslös diskussion nå mer. Jag håller med dig i sak, absolut. Men att sitta och fundera/reflektera vad som sas och skrevs för fyra år sen är nog inte intressant för någon..
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Får ont i öronen av att läsa detta ju..

Jag hoppas du inte kör som du skriver Lasse ;)
fi
325
fiske & bilar
330e Xdrive touring
Den stora frågan är, såldes bilen? Och i såna fall, för hur mycket?

Finns bilen kvar, och är den då i samma skick som modo hockey? ;)

Lasse Karlsson
robinrs!

Underbart med en vettig människa o ett vettigt inlägg!!

Håller med om att diskutionen är meningslös! Men ville bara få ett svar från några på min fråga!

Tycker inte det borde va så svårt att svara på en rak enkel fråga!! och tror att de flesta håller med mig i sakfrågan!!

Har tidigt i dessa trådar erkännt att min bil kanske inte va i nått vidare skick + att annonsen inte var bra! Men det var som sagt inte det som tråden handlade om i sak.

Kan bara konstatera att många tyvärr har en människosyn som i mina ögon är helt förkastlig! men det får ju stå för dom!! Nu lägger vi ner denna tråd för gott!!
16.547
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Fattar!? Du! Inte,,,, att!? du framstår som! En! Skrikig, Galning!! NÄr!! Du!! Har! Utroptecken! Efter! varenda ord??!!

Använd trevligare ton och normalt språk så kommer du bli bemött på ett värdigare sätt vågar jag lova. Sluta ljug också och påstå att andra skrivit saker de inte gjort så är du dessutom redo för en seriös diskussion.

Jag kan inte låta bli, så apropå "lögner"..Hur många 107-åringar kör bil och är dessutom aktiva på bilforum samt byter bil vart o vartannat år, förutom "Lövet" då? :D
N
724
N
E39 530i M Touring 2002
E39 525i Touring 2002
E36 316i Coupé 1995

Lasse Karlsson
Okej Lofgren!

Kanske en Svenskakurs för dig, kunde va nått!!

Hur i Hel.... kan man dissa möjligheten till en diskution, bara för att nån id.... hänger upp sig på att det är för många utropstecken, alt frågetecken?

fattar du inte vilket löjans skimmer som faller över dig, med dessa inlägg?

Info: utropstecken använder man när man skriver för att ge det man skriver, lite mera "tryck". Frågetecken sätts efter en mening som är en fråga.

Men detta är ju inte lätt för en analfabet! Men det finns bra kurser att tillgå!

Kan man inte läsa o förstå en text, för att nått frågetecken eller utropstecken, förmycket, står i texten, så är det dags att utbilda sig lite!!

Så otroligt löjligt att inte kunna ta en diskution/föra ett resonemang, bara för att ett extra frågetecken eller utropstecken står nånstans i raderna, det lär ju tom du fatta!

Men jag ska bättra mig, om det nu kan leda nånvart. Lovar att bara använda ett utropstecken/frågetecken, där det ska va sånna, i mina meningar! Så behöver ju du inte haka upp dig mer på det Lofgren!
Lasse Karlsson
Tillägg: Lofgren! du skriver att jag har ett utropstecken per ord , när jag skriver! I mitt förra inlägg, skulle detta genererat ca 150 utropstecken!

När jag räknade så , så fick jag det till ca 10! Rätt stor skillnad mellan 150 o 10!

Tips: matten verkar ju inte heller nått vidare i ditt fall! Så sök en mattekurs också, när du kör/söker Svenskakursen!
Visa användare
1.122
åströmarn
325 touring -06 e91
535d touring -05 e61
528 sedan -84 e28
Volvo v70 2.4d -08
Husaberg FE 450 -11
Men kära värld nu får ni lugna ner er fattar fortfarande inte hur du Lasse kan tänka på detta efter 4 år kan du svara på det är du snäll?
Mvh
Lasse Karlsson
Det heter svenskkurs och inte Svenskakurs ;-)
fi
325
fiske & bilar
330e Xdrive touring
Ska du lasse verkligen klaga på löfgrens mattekunskaper när du inte kan räkna själv?

10 ! var nämligen 15 !, en viss skillnad på 10 och 15 i % räknat.....

(din matteläxa är att räkna ut skillnaden i %)
I likhet med många andra trådar på AutoPower får man hela tiden belägg för den svenska skolans totala misslyckande på i stort sett alla plan. Att så många vuxna (nåja) inte når upp till mellanstadiekunskaper (observera ingen särskrivning) är bedrövligt.

Behovet av artighet och saklighet växer lavinartat. Kränkningar av andra bör gärna ersättas av genomtänkta sakskäl presenterade på ett nyanserat sätt.

Det tragiska exemplet på rättshaverism i denna tråd visar på hur dåligt många mår. Ta en promenad i vår vackra svenska natur och glöm bort för en stund allt vad bilar heter!
332: Jag tror du missade ett ord i denna mening :) "Behovet av artighet och saklighet är växer lavinartat".
Lasse Karlsson
Man orkar ju bara inte!

Men visst, håll med Lofgren ni, han har ju troligen rätt i precis allt han skriver. Han verkar ju vara nån sorts guru på detta Forum. Verkar inte spela nån roll, vadhelst skit han än skriver, så får han ju medhåll från de flesta!

Ingen mening att ens försöka försvara sig mot all skit man får på detta Forum!!

Allt detta startade med: sakfrågan, är det rätt att behöva bli trakaserad, mobbad, förödmjukad osv, pga att man sätter in en dålig bilannons på Blocket?

Av all så kallad återkoppling man fått runt detta, så kan man bara dra slutsatsen: att de flesta då svarar JA på den frågan! Ni anser att detta får man ta helt enkelt!

Sen har ju detta ramlat ner på dagisnivå, när man istället för att svara på en enkel rak fråga, bara försöker slå ifrån sig, o skylla på att vederbörande, inte kan skriva Svenska, är en gammal grinig gubbjävel osv osv.

Har diskuterat detta med mina arbetskollegor o en hel del annat folk, typ kompisar(som faktiskt även jag har Lofgren!) och vi är alla rörande överens om att ni besitter en rent vidrig människosyn!! Sen sa min kollega på jobbet nått bra! o jag citerar: Massor av idioter sitter hemma o "gömmer" sig bakom sina tangenbord, och skulle aldrig lufta den attidyd o inställning offentligt, utan sitter o skriver massa skit på Forum osv, bara för att trakasera o skapa osämja!!

Klockrent vad det stämmer in på många av er här!! Skriv nu allt skit om mig ni kan hitta på!! Bryr mig inte för 5 öre! o kommer inte kommentera nått mer runt detta överhuvudtaget!

Men som sagt targiskt är ordet!!
Lasse Karlsson
OBS! alla svenskalärare: tragiskt, ska det va i sista meningen i mitt förra inlägg!
Visa användare
1.122
åströmarn
325 touring -06 e91
535d touring -05 e61
528 sedan -84 e28
Volvo v70 2.4d -08
Husaberg FE 450 -11
Men käre vän pratar du med dina vänner och arbetskamrater om detta som hände för 4 år sen?
Jag minns knappt gjorde för 4 år sedan, jo jag byggde till huset men inte fan minns jag om någon var stor i käften mot mig
Mvu
Lasse Karlsson
Det heter svensklärare. Bara ödmjuk hjälp så du slipper kasta sten i glashus hela tiden.
Läs genom dina egna inlägg och försök reflektera om du verkar vara en ödmjuk person själv.
Tror ingen vill mobba eller hatar dig, men ibland måste man själv reflektera hur man uttrycker sig och hur andra kan uppfatta det.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.