|
|
|
|---|---|
|
Hej! Enligt utrustningslistan till min bil, en E65 730d -03, så ska den vara utrustad med S609A Navigator system med färddator och TV. På displayen i min I-drive kommer inte TV upp som alternativ. Kan någon tidigare ägare plockat bort TV-modulen, eller är den kanske trasig? Var sitter den, hur ser den ut och har den något reservdelsnummer? Om den är borta, kan jag skaffa en begagnad och koppla in utan att en BMW-verkstad måste para ihop den med bilen? Jag tänkte försöka koppla in en digitalmottagare, men det är lite svårt om jag inte har en fungerande TV-modul. A A | |
|
S601A TV-FUNKTION även om du skulle ha en,så hade den varit analog. digital tv funktion/modul kom jan 2005 har jag för mig,beroende på bilmodell |
|
|
S601A TV-FUNKTION TV-funktion S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigationssystem Professional har jag i min 2006a..iofs E46 |
|
|
analog och digital ser exakt likadana ut,enda skillnaden är att på etiketten står den "hybrid" på min tvmodul.. vet ej hur det är till andra modeller,men borde samma |
|
| 609 innehåller inte TV-funktion. 601 är tillvalet för det och det kostade 1200 Euro extra om man hade 609. | |
|
denna har jag Länk Helt rätt,där Kane tv funktion ingick i navin,enbart på 4:3 skärmen,har jag för mig |
|
|
Om jag förstår er rätt så innebär S609A att jag har Navigationssystem Professional och att den är förberedd för en TV-modul S601A? I så fall, kan jag koppla in en TV-modul rakt av? Är det någon som vet vilket reservdelsnummer? Jag vet att den är analog, men det finns många trådar här på forumet om hur man kommer runt det. Har någon en gammal TV-modul till salu kanske? A A |
|
|
Bianca: för E39/E46 så ingick TV-modul när Navi var MK3. När MK4 kom så fick man köpa TV separat. Vad som gäller E65 har jag dock ej koll på då dom inte körde MK3/MK4. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.