AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.613

Sälja fälgar, vad är dom värda? 19"

bl
521
blade80
E46 330xiA, 2001
Vad jag vet är inte det här några originalfälgar, ni som vet bättre kan väl upplysa mig.

Vad kan jag ta för fälgar och däck? Däcken är av det sämre slaget och följde med bilen. Sunny är märket och det är inget fel på mönstret, klarar lätt två somrar för mig men jag ska byta till 17" i sommar. Jag tänkte mig att däcken följer med som en bonus men det är fälgarna som jag tänkte ta betalt för och vill ta ut ett rimligt pris för dom. Vad skulle ett bra riktpris vara?

Ja som sagt, vad kan dom vara värda om man annonserar. Jag har inte en aning.
Inte en skråma på fälgarna, pulverlackade förra sommaren och jättefina.

Länk

Länk
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Det ser ut som Breyton eller Breyton kopior, dvs ej originalfälg.
När du bestämt dig för ett annonspris kan du skicka ett PM till mig ;)
Bara pulverlackade men ej renoverade (dvs kontroll/åtgärd av rundhet/skevhet samt eventuell svetsning av större skador) låter så där. Dessutom tycker jag att det ser ut som att "läppen" vara "polerad" tidigare o inte lackad som nya, ser lite lustigt ut så här. Min uppfattning är att värdet är runt 6" kronor inkl däcken, utan däck får du nog sänka priset...
bl
521
blade80
E46 330xiA, 2001
Dawe

Jo dom är kontrollerade så det inte skall vara någon skevhet. Svets behövdes inte på dessa, dom såg ganska fina ut innan lackningen. (bilderna är innan lackning). Dom var mest för att visa vilka fälgar det var.

6k med däck låter som ett rimligt pris enligt mig också. Men däcken skulle jag själv byta om jag skulle köra med dom. Inte speciellt mycket att hänga i granen.
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Min PM funktion fungerar inte för att skicka PM (bara ta emot), men om du skickar din e-mail till mig så skall jag svara
mr
190
mr.ozz
330d M Touring -06
Eibach sportchassi
Ecotune decat downpipe
TM chiptuning mapp

120d -05
ProMotech box

Renault Trafic -08
Personligen har jag ett par liknande fälgar DOTZ roadster. Mattsvart centrum. 8" fram, 9,5" bak. Bakdäck 3mm. fram 5mm. Hankook.
Nyskick på fälgarna! Begär 10 för dem.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.