|
|
|
|---|---|
|
Jag har haft bilen på en BMW verkstad och köpt svensknav. dvd men det går inte att få svenskt tal bara bild, inget ljud överhuvudtaget. Verkar inte som verkstaden vet. Tacksamm för tips. Peo Bokvar | |
|
Svenskt tal går det inte att få ens i en sv-såld M6 mig veterligen, bara engelska eller tyska. Ljudet kanske helt enkelt är avstängt? Går att hitta i en undermeny. Usa bmw:s har dock en del annan mjukvara så det kan bli lite knas både med radio/Navi. |
|
|
du får uppdatera till hårddisknavin för att få svenska menyer+tal Länk vad menar du med svensk navdvd???! |
|
|
Jag har köpt svensknavigation dvdskiva från BMW som man sätter in i dvd i bilen Bokvar |
|
|
Hur uppdaterar jag till hårddisknav? Vad kostar det? Bokvar |
|
|
svensk o svensk finns inget som heter svensk navskiva..hade du gått in på BMW i frankrike,Spanien,eller Italien så hade du fått exakt samma skiva:) Digital Road Map Europe PROFESSIONAL..eller hur! eftermontera hårddisk navi samt kodning,så hamnar du kanske på ca 25 papp...då räknar jag med beg moduler m.m hårddisknavin kom för vissa modeller sep 08,asså MY 2009 |
|
|
Tack för ditt svar, då vet jag. Bokvar |
|
| Bokvar: lite OT men funkar tv:n i din Usa import? | |
|
Jag har inte provat. Bokvar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.