|
|
|
|---|---|
|
Såja nu är man ägare till en 750ial -99, kylskåp och allt roligt man kan tänka sig :) Dock såg jag att jag saknade obd2 port så mina planer på att modifiera bilen lite under helgen gick i stöpet. Finns det någon vänlig själ här på forumet som kan tänkas ha en obd1-obd2 sladd att låna mig över helgen? Är uppe i sthlm hela helgen samt nästa vecka. Mvh Jocke "världens lyckligaste man" | |
|
Hej Jocke! Grattis till vrålåket! Kan inte hjälpa med sladden med är nyfiken, så länka gärna till garaget-profil eller vad du nu har med lite bilder på skönheten :-) It's better to burn out - than to fade away. |
|
|
Bilder kommer absolut, har dock ingen garaget profil. Ska strax börja polera bilen så under morgondagen kommer jag förhoppningsvis att uppdatera tråden med bilder. Såg även att jag hade ett paket med h7 xenon liggandes, kanske blir en xenonkonvertering på heljuset också. :D |
|
| Välkommen till knarkslädesklubben. :) | |
| XCN eller vad den heter, silverfärgad? | |
| Nopp en svart XHN | |
| 1up, Tackar :D | |
![]() 2.228 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Sjukt underbara alla dessa härliga E38. När jag får plats ska jag nog fan skaffa mig en också :) |
| Grattis! Om jag skaffar en E38 igen måste det vara en 750 med kylskåp :) | |
| Ok, XCN verkar fin annars men den har tyvärr gått handlarresan, långvarig ägare annonserade ut den i en evighet för typ 40´ men nu kostar den helt plötsligt 60..´en vecka senare. Den finns också i Stockholm. | |
|
Grattis till en trevlig vagn! OBDII uttaget sitter under trälisten till vänster om mugghållaren. På en -99a kommer du dock bara åt motorstyrningen genom den porten, övriga styrenheter nås via runda 20-pin under huven. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.