|
|
|
|---|---|
| Vad får man räkna att en bmw 525 e34 kostar per mil? Är den billigare än en 520 e34? | |
|
Det beror på vad du menar med kostnad per mil, det jag kan säga gällande E-34 är att bortse från 520 modellen, visserligen drar den mindre, obetydligt, det du får med 525 är så mycket mer. Reservdelarna är förhållandevis billiga, pirat finns av det mesta om Du föredrar det. Har själv kört ca 20. 000 mil med E-34/525 och kan varmt rekommendera denna modell. Se upp med bl.a rost i det första modellerna. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
Tigerr |
Va? Rekomenderar du PIRAT!? *usch* 525iA(utomat) drar under litern milen. 0,9 på landsväg som är lite kullig och ringlande.. På motorvägkan man få den till 0,7 - 0,8 (beror förståss på motorns skick).. Eftersom det finns ett överflöd av e34 i Sverige så är det lätt att få tag på delar från tex skroten och gamla vrak. Nya saker är inte så fruktansvärt dyrt - Det ligger väl på vanligt BMW pris typ.. Reparationer och delar och så är inte dyrare än tex Ford - Tar samma timpeng på verkstan - Och ungefär samma pris för delar (bromsar, lampor.. allt sånntdära). Vad jag vet så är 525 en av de billigaste bilarna att köra. Tigerr |
|
Snabbt svar " Tigerr " Kasta inte sten i glashus ;-)) Jag skulle heller köpa pirat från ex.v Mekonomen än att leta på skroten..... eller i "gamla vrak" !!! Till sist 525 är ett mycket bra val. NoFear <¤¤00¤¤> |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.