|
|
|
|---|---|
|
Då kan jag bara meddela att jag äntligen har köpt min BMW M3 och det känns jättebra!! Gled runt hela kvällen igår med värdens smile och bara njöt. Vilken bil, först nu anser jag att jag vet vad körglädje är! | |
318 iS M3 |
Gratulerar men... Det är så synd att sådana fina bilar ska behöva lida på de Svenska vägarana. Jag tycker att det är verkligen synd. I Sundsvall där vågar man nästan inte ens använda cyklen ens. "Kör BMW Så åldras du inte" |
M3_BMW |
Grattis. Välkommen i M3 gänget. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
he he ja garatulera då ! Själv hann jag inte äga min M3a mer än i ca 3 veckor innan kortet rök i lördags... =( ----------------------------- "Second place is the first loser" /// Mvh Laurin |
|
|
GRATTIS! Välkommen i gänget! |
|
|
Härligt, mycket nöjje faltmars! /eFx |
|
|
Laurin skaffa radr/laser varnare. Pratar av egen erfarenhet. Söker DeTomaso pantera Support Your Local Big Red Machine! |
|
|
Har hört att dom inte ska funka längre...men ifall dom gör det url till nåt ställe man kan handla på? // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Instämmer med dom andra:Grattis till M3 köpet!!!!Vad är det för M3:a??Utrustniong färg m.m Mvh Ricke |
|
|
Utrustning ska det stå!Slant lite visst på knapparna ;) klockan börjar bli mycket så man är väll inte så vaken.....måste dock jobba drygt 2 h till.... Mvh Ricke |
|
elof |
bara att grattulera !! |
|
det är ju bra att du har köpt dig en riktig bil Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585--- The RavenRacing-- -----------///M |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.