|
|
|
|---|---|
M3_BMW |
Bilförmedlingen Stockholm, Hägersten kan man lita på dom. Någon som vet om dom är seriös eller öseriös. Vad är livet värdt utan en BMW. |
|
Köpte en 525:a där för nått år sedan, min uppfattning är att dom är seriösa. Nemas problemas. //Danne |
|
| Jag köpte min 328cab där förra året och jag var helt nöjd med bilen.. Man kan inte jämföra dem med fd autocenter eller cartrade om man säger så.. | |
M3_BMW |
Tack så mycket, flera svar önskas. Vad är livet värdt utan en BMW. |
| Bilförmedlingen förmedlar endast kunders bilar ej egen import och liknande men Sascha som håller i bitarna där är väldigt bra att ha att göra med en hygglig kille//johan | |
|
Sascha är väldigt trevlig och serviceminded men man kan ju ibland börja fundera över deras priser... Långt över övriga begmarknaden men samtidigt kanske det är det som skiljer dem från de oseriösa. Jo, det är importbilar de handlar med men inte deras egna. Andra firmor tar hem bilarna och säljer dem genom Bilförmedlingen. |
|
|
Har sålt en bil via Bilförmedlingen (Mme)och de skötte det ganska hyfsat. De tar in bl a privata bilar och beroende på att de tar provision så blir kanske priserna lite högre. Ägaren vill ju ha maxat med kulor....Finns å andra sidan lite prutmån kanske :-) Lycka till med ev. köp iallafall |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.