|
|
|
|---|---|
| Jag håller just nu på att ta körkort och ska snart skaffa bil. Jag har letat länge efter en Bmw 325 i fint originalskick. Men nu har jag istället börjat fundera på en 525. Priset bör ligga mellan 30 och 40 tusen. Jag undrar bara vad den största skillnaden är, rent prismässigt, mellan 325an och 525an. Jag gillar 525 och 520 för de är oftast lite mer utrustade och lite mer diskret stylade än 325. Är det någon som har bytt från en 325 till 525 som kan ge mig några råd? Tack på förhand / Joel | |
318 iS M3 |
Jag skulle aldrig byta från en E36 till en E34. E36 ser ju modärnare ut och är det oxå. De linjer och designen du ser hos en E36, det ser du hos en e39 oxå. Tips till dig skulle vara att du kör E36 och sedan om några år byter till E39:a (520/525) E34 har en gammal och tråkig designe samt att de här runda fram lycktorna de ser inte specielt lovande ut. "Kör BMW Så åldras du inte" |
| Jag gillar faktiskt designen på e30 och e34 mer än e36 (bortsett från e36 coupé, men de är mycket dyrare). Så att jag tror att jag får mer bil för pengarna om jag skaffar e30 eller e34, och att jag dessutom gillar de runda lyktorna och hela karossens design gör ju inte saken sämre :) Jag tycker det är en mer tidlös design på dessa karosser. Om det ska vara en e36 så ska det vara coupé men de tillhörsom sagt en mycket högre prisklass än jag tänkt mig. (30-40 000) | |
|
Om du gillar E30 och E34 mer än E36 så är väl valet ganska lätt, gör som du själv känner så kommer du bli nöjd. www.malte-racing.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.