|
|
|
|---|---|
| Jag håller just nu på att ta körkort och ska snart skaffa bil. Jag har letat länge efter en Bmw 325 i fint originalskick. Men nu har jag istället börjat fundera på en 525. Priset bör ligga mellan 30 och 40 tusen. Jag undrar bara vad den största skillnaden är, rent prismässigt, mellan 325an och 525an. Jag gillar 525 och 520 för de är oftast lite mer utrustade och lite mer diskret stylade än 325. Är det någon som har bytt från en 325 till 525 som kan ge mig några råd? Tack på förhand / Joel | |
jonaz_ |
tjena! jag hade en 325-88:a. bytte bort den å la 10 000:- emellan mot en 525-89:a. skulle aldrig kunna tänka mig å byta tillbaks nu, så jävla skön bil! 325:an kändes visserligen bra mycket sportigare å gick bättre men åkkomforten i 525:an slår det mesta. satsa på en e34, det tycker iaf jag är mest bil för pengarna. mvh jonas |
|
525 ska då jag ha tagit det är så mycket mer bil och den är störe men den kostar ju lite mer om du ska ha en fin en Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585---- The RavenRacing--- ------------------- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.