|
|
|
|---|---|
|
Tjaa....vad ska jag säga?? Vill vbara skriva av mig lite av glädjen!! Har varit ägare av en Z3 M-coupé nu i två dagar....JIIIPPPIPPPPIIII!!.....en bil som går så ända in i h_lvete!!....roligare bil kan man f_n inte få under miljonen!! (ursäkta min franska!) Känslan när man trycker pedalen i botten å hör det fruktansvärt råa ljudet när de sex cylindrarna å de 3.2 litrarna ger allt de har går INTE att beskriva....det måste upplevas. Att sedan ovanpå detta sitta i karosseriet som Z3 M-Coupé erbjuder gör bara känslan fullkomlig! Å jag kan säga det att kommentarerna kring bilen, inte fullt är så olidligt avundsjuka som dom lätt blir när det gäller BMW, utan folk verkar erkänna att denna bil både går och ser fruktnasvärt bra ut!! Att vid behov kunna varva denna underbara, marknära kaross och motor till 7500rpm är ungefär så kul man kan ha med kläderna på!!..... Som sagt...var bara tvungen att skriva av mig i mitt lilla lyckorus!!!!!! Fortsatt trevlig kväll på er alla BMW-ägare!! | |
|
aa låter inte så dummt :) RWD? Ja tack! |
|
| Kan juh tillägga att känslan förämrades INTE när en Porsche 911 fick smaka på kraften på motorägen =)...HOHOHO | |
markus00 |
Du har köpt min drömbil. Grattis till en underbar bil |
|
Men Johan! När ska du köpa en riktig bil då! Kom igen när du kan köra fylletaxi! Nä! Pela dig ner till Malmö nu så ska jag rasta den åt dig! P.s Hur fan kan du sitta & vara full när du nu äntligen köpt denna bil?! Skam! Men men! Grattis! ;-) //HenriK //Kungen Af Malmö |
|
|
Har själv kört den och jag håller med dig till 100%! En underbar bil, roligare är svårt som sagt att hitta under miljonen! =) /Manray/ |
|
Tigerr |
Dr_Johan >> Det heter Z3 och M-coupé, inte Z3M-coupé! :) Men iaf.. Riktigt kul juue! Skitsnygg bil.. *gläds med dig* Tigerr |
|
Hello Dr_Johan! Grattis till köpet! Kan bara hålla med, M-Coupen är en underbar bil. // Doggeli (Oo=oO) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.